Steun de Stichting Oude Kerk Zoetermeer

De Oude Kerk is een van de weinige Rijksmonumenten in Zoetermeer en het oudste gebouw van onze stad. Daar moeten we zuinig op zijn.
De onderhoudslasten van zo’n Rijksmonument zijn hoog. Daarom is het belangrijkste doel van de Stichting Oude Kerk Zoetermeer het in stand houden van de Oude Kerk als kerkgebouw en als cultuurhistorisch monument, door middel van het organiseren en faciliteren van concerten en activiteiten. Als u dit ook belangrijk vindt, kunt u ons op onderstaande manieren steunen.

De stichting heeft de
Culturele ANBI-status, waardoor 25% extra belastingaftrek bij uw gift mogelijk is boven het drempelbedrag, zie ook de toelichting op onze ANBI-bladzijde

Eenmalige gift
U kunt de stichting financieel steunen door een bijdrage over te maken op rekening NL22INGB0009402998 t.n.v. Stichting Oude Kerk Zoetermeer te Zoetermeer.
Geeft u daarbij alstublieft aan of uw gift is bestemd voor de Carillonconcerten of voor de Lunchpauzeconcerten.
Hartelijk dank!

Donateur/sponsor
Om u aan te melden als nieuwe donateur van de stichting (minimaal € 50 per jaar) kunt u gebruik maken van dit formulier.
Als donateur krijgt u (extra) korting op concerten met een toegangsprijs.

Elke nieuwe donateur ontvangt een CD naar keuze, waarbij u kunt kiezen uit deze titels, zolang de voorraad strekt:

1. Ronald de Jong speelt en improviseert op monumentale orgels (Evangelisch Lutherse Kerk Den Haag en Grote Kerk Breda)
  2. Aarnoud de Groen: Masterpieces, op het Stahlhut/Jahn-orgel van de Eglise Saint-Martine in Dudelange, Luxemburg
  3. Aarnoud de Groen, Jeroen de Haan, Steven van Wieren, Frank Schneider, Henk Lemckert, Sander Booij, Gijsbert Kok en Vincent Hildebrandt spelen 18e en 19e eeuwse koraalbewerkingen op het orgel van de Abdijkerk Loosduinen
Voor meer details, zie de CD inhoudslijst

U kunt uw CD-keuze aangeven op het donatieformulier
waar u zich indien gewenst ook kunt aanmelden voor onze digitale nieuwsbrief.

Periodieke gift
Met ingang van 1 januari 2014 kunt u kosteloos de extra belastingvoordelen genieten van een "periodieke gift". Deze vorm van schenken beslaat een periode van minimaal vijf jaar en kan geregeld worden met een formulier voor Periodieke gift in geld voor particuliere gift van de Belastingdienst.
Dit formulier kunt u invullen, uitprinten, ondertekenen en per post opsturen naar ons secretariaat.
Geeft u daarbij alstublieft aan of uw gift is bestemd voor de carillonconcerten of voor de concerten in de kerkzaal.