24-10-2024     19:30 en 20:30 uur

Speciaal concert

ROUTE079 AVONDCONCERT met Vivezza Trio / Beauty & The Beast / Anastasia de Musical

Route079 komt terug!
Na een succesvolle eerste editie in januari, is Route079 in oktober weer terug van weggeweest! Met twintig programmaonderdelen en maar liefst 1.182 bezoekers was dit evenement begin van dit jaar dé plek om cultuur te ontdekken in onze stad. En dat gaan we dit najaar natuurlijk overtreffen. Zet 22 t/m 27 oktober 2024 dus alvast in je agenda, want deze tweede editie wil je zeker niet missen!

Hét cultuur evenement van Zoetermeer
Route079 is een gratis evenement dat jou als cultuurliefhebber dé gelegenheid geeft om kennis te maken met, deel te nemen aan en verrast te worden door de Zoetermeerse cultuur. Van 22 t/m 27 oktober 2024 kun je weer een week lang de meest bijzondere Zoetermeerse talenten uit cultuurland ontdekken, door je eigen culturele route uit te stippelen. Jouw eigen programma, jouw eigen Route079!

Blijf op de hoogte van Route079!
Wil je niets missen van de leukste evenementen en activiteiten tijdens Route079? Blijf dan op de hoogte via @uitagendazoetermeer op Instagram en Facebook! Hier vind je de laatste updates, exclusieve previews en toffe behind-the-scenes.

Kijk voor meer informatie op:
www.route079.nl

Programma in Oude Kerk Zoetermeer op donderdag 24 oktober

Als onderdeel van dit evenement worden op donderdagavond 24 oktober om 19:30 en 20:30 uur in de Oude Kerk Zoetermeer uitvoeringen gegeven door het Vivezza TrioStorytellers en Greg & Baud Productions.

Ervaar drie voorstellingen in één avond achter elkaar, in een speciaal verlichte kerkzaal!

Laat je meeslepen door de kamermuziek van het Vivezza Trio (viool, klarinet & vleugel), met verrassende en kleurrijke composities omlijst door persoonlijke toelichtingen.

Beleef de magische muziek en het meeslepende verhaal van Disney’s "Beauty and the Beast" in een indrukwekkende show van Storytellers, vol bekende melodieën en adembenemende scènes.

Geniet van een muzikale preview van de aankomende kerstproductie "Anastasia de Musical" van Greg & Baud Productions.

Het opeenvolgende programma zal tweemaal starten, om 19:30 (blok 1) en om 20:30 uur (blok 2).

De deur is open vanaf 19:20 uur.

Vivezza Trio - viool, klarinet & vleugel

Al 15 jaar brengen violiste Inger van Vliet, klarinettiste Nicole van Jaarsveld en pianiste Angélique Heemsbergen levendige en opgewekte muziek in sprankelende, kleurrijke programma’s. Door deze jarenlange ervaring zijn zij perfect op elkaar ingespeeld. Het Vivezza Trio heeft in deze jaren enorm veel concerten gegeven en wordt altijd met veel enthousiasme teruggevraagd vanwege het virtuoze spel en de interessante programmakeuzes. Tijdens de concerten worden de werken omlijst met gesproken toelichtingen om zo het publiek mee te voeren in hun persoonlijke verhaal achter de muziek.

Het Vivezza Trio is een veelgevraagd ensemble voor concertpodia in het hele land. Het trio trad onder meer op tijdens het Zondagochtendconcert in de Spiegelzaal en in de Kleine Zaal van het Concertgebouw, in Tivoli Vredenburg en De Oosterpoort in Groningen. Ook is het trio regelmatig te horen in radioprogramma’s als Opium op 4, Viertakt Podium en de Klassieken.
Het Vivezza Trio doet haar naam eer aan door het samenstellen van levendige en fantasierijke programma’s. Het repertoire varieert van rustig klassiek, mooi romantisch tot levendig modern voor klarinet, viool/altviool en piano.
www.vivezzatrio.com

Dmitri Shostakovich (1906–1975):
uit: Five pieces (1949–1955)
(arr. Levon Atovmyan)
I Prelude
III Elegie
IV Waltz
II Gavotte

Aram Khachaturian (1903–1978):
uit: Trio (1932)
I Andante con dolore

Johannes Brahms (1833–1897):
Hungarian Dance No. 5 (1869)
(arr. Vivezza Trio)

Beauty & The Beast - Storytellers

Storytellers ontwikkelt en produceert theater, evenementen en communicatie. Het verhaal staat centraal. Storytelling is de basis van alles wat we doen. Hoe breng je het verhaal het beste over op het publiek? Die vraag beantwoorden we voor iedere productie. In onze eigen projecten en tijdens onze trainingen, voor andere evenementenbureau's en theatergezelschappen, maar ook voor bedrijven, gemeenten, festivals en goede doelen. We leveren maatwerk van professionele kwaliteit. Story first.
www.storytellers.nl

Moi
solo: Joost Naaijen (eerste blok) / Edwin Veger (tweede blok)

Thuis
solo: Amanda Rooseboom (eerste blok) / Natalie Bommelé Salek (tweede blok)

Van haar te houden
solo: Kevin Nieuwhoff (eerste blok) / David Roelofs (tweede blok)

Belle en het Beest
solo: Käthe Staallekker (eerste blok) / Erica Laros (tweede blok)

Anastasia de Musical - Greg & Baud Productions

In 1992 werd de stichting Greg & Baud Productions opgericht als overkoepelende organisatie voor een groot aantal activiteiten in Zoetermeer en omstreken. Inmiddels zijn Greg & Baud Productions en de jeugdvereniging Warm Water Jeugdtheater uitgegroeid tot waren begrippen in Zoetermeer. De doelstelling van de stichting is de promotie van cultuur in het algemeen. De laatste jaren heeft Greg & Baud Productions zich met name toegelegd op het produceren van grote musicals, theaterfestival en toneelstukken.
Greg & Baud Productions wordt geleid door een grote groep gedreven vrijwilligers met een passie voor theater. Sfeer, passie, inspiratie en gedrevenheid staan centraal binnen de stichting. De vrijwilligers bestaan uit enthousiaste mensen van verschillende leeftijden. Door de jaren heen hebben verschillende vrijwilligers binnen de organisatie zich in het professionele circuit kunnen ontwikkelen en brengen deze kennis weer terug naar de organisatie. Hierdoor is Greg & Baud Productions in staat om voorstellingen van een hoog niveau te presenteren.
www.greg-baud.nl

Ooit in winterse dagen
ensemble en solo: Kirsten Haijes (eerste blok) / Suzanne Keizer (tweede blok)

Parijs vindt de weg naar je hart