25-09-2024     12:45 - 13:15 uur

Duo Carmina: Mignon Primus - sopraan & Carla Bos - harp

Mignon Primus is een veelzijdige sopraan. Als soliste zingt zij regelmatig bij oratoriagezelschappen, zoals Stichting Residentie Bach Ensembles, en heeft zij in Nederland twaalf solo opera- en operetterollen op haar naam staan. Verder is Mignon lid van het koor van de Nederlandse Reisopera en het professionele kamerkoor Consensus Vocalis. Met haar twee ensembles (piano en harp) geeft ze regelmatig concerten, zoals op feesten, bruiloften, uitvaarten en in zorghuizen.

Carla Bos is ruim twintig jaar als harpist verbonden aan het Remix Ensemble voor Hedendaagse Muziek in Porto Portugal en werkt samen met componisten als Helmut Lachenmann, Tan Dun en Wolfgang Rihm.
Carla is dol op kamermuziek en vormt diverse ensembles. Zij studeerde aan de Vertel Academie te Utrecht en brengt Concert Vertellingen waarbij zij vertelt, harp speelt en af en toe ook zingt.

John Dowland (1563-1626):
Come again

Anonymous:
The Willow Song

Gaetano Donizetti (1797-1848):
Amore marinaro

Francisco Tárrega (1852-1909):
Recuerdos de la Alhambra (harpsolo)

Gioachino Rossini (1792-1868):
aria uit Otello:
Romanze der Desdemona

Francesco Paolo Tosti (1846-1916):