05-07-2023     12:45 - 13:15 uur

Ronald de Jong (orgel, portatief, vleugel & klavecimbel)

De bekende en veelzijdige Zoetermeerder Ronald de Jong studeerde orgel aan het Koninklijk Conservatorium in Den Haag en aan het Instituut voor Kerkmuziek in Utrecht, waar hij met hoge cijfers zijn diploma's ontving.
Hij is actief als concertorganist, componist, beeldend kunstenaar en docent voor orgel, klavecimbel en piano.
Ronald is daarnaast muzikaal adviseur van onze stichting en presentator van de concerten.

Voor zijn zeer langdurige inzet als vrijwilliger voor de samenleving en voor het muzikale en culturele leven in Zoetermeer in het bijzonder werd Ronald de Jong op 22 april 2023 benoemd tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau.

Improvisaties op orgel, portatief, vleugel & klavecimbel.

Hartelijk welkom!