01-06-2022     12:45 - 13:15 uur

Iddo van der Giessen (orgel) & Joram van Ketel (trombone)

Iddo van der Giessen (1995) is musicus en historicus. Hij is cantor-organist van de Goede Herderkerk in Rotterdam Schiebroek en vesperorganist in de Domkerk in Utrecht. In 2020 studeerde hij met een 9 af voor zijn Master of Music bij Jos van der Kooy aan het Koninklijk Conservatorium te Den Haag. Kerkmuziek studeerde hij aan de Codarts Hogeschool voor de Kunsten in Rotterdam, naast zijn universitaire studies in Den Haag en Leiden.

Joram van Ketel (1994) studeerde eveneens aan het Koninklijk Conservatorium in Den Haag. In juni 2021 rondde hij zijn studie af met een reeks opnames van de trombone als uitgelezen en veelzijdig kerkmuziekinstrument. Hij is hij als scriptiebegeleider verbonden aan het Koninklijk Conservatorium en als psycholoog lid van het Music Brain and Health Technology Lab in Leiden, de stad waar hij zelf ook studeerde en inmiddels doceert aan de universiteit.

In 2018 presenteerde hij met Iddo van der Giessen de cd "Wachet auf!" met werken voor trombone en orgel van Jan Koetsier en Alexandre Guilmant.

Hayo Boerema (1972):
Mutations (2022)

Johann Sebastian Bach (1685-1750):
Sarabande uit Cello Suite V in c-Moll, BWV 1011

Eugene Gigout (1844-1925):
Toccata pour Orgue uit Dix Pièces (1890)

Duo-improvisatie

Gustav Holst (1874-1934):
Duo Concertante für Posaune und Orgel (1894)

Heel hartelijk welkom!