15-12-2021     12:45 - 13:15 uur

Volodymyr Kurylenko (bajan)

Volodymyr Kurylenko komt in december speciaal vanuit de Oekraïne naar Nederland voor een concertreeks, waarbij hij ook bij ons in Zoetermeer speelt. Hij is één van de favoriete musici van ons publiek.
Volodymyr studeerde aan het Conservatorium van Donjetsk. Hij speelde op diverse accordeonconcoursen en was ook op de Nederlandse televisie te zien, met lovende recensies.

De bajan die hij bespeelt, is een Russische variant van de knopaccordion, met een bijzondere klank, die prachtig klinkt in de galmende akoestiek van de Oude Kerk. Zijn expressieve speelstijl en muzikaliteit maken zijn concerten een echte aanrader!

Volodymyr Kurylenko:
Two phantasies on the themes by Dutch composer Jacob van Eyck (1590 – 1657):
Engels Nachtegaeltje and Boffons

Ukrainian Folk Songs and Dances
arranged by Mykola Rizol

Volodymyr Kurylenko:
- When the Night Falls
- Waltz for Chrystyna

LET OP:
Bij onze concerten in de kerkzaal sluiten wij aan op de bijzondere maatregelen en voorwaarden die door de overheid zijn aangegeven:

- Voor uw bezoek is een Coronatoegangsbewijs plus legitimatie verplicht.
   Voor meer informatie zie dit Nieuwsbericht.

- Reserveren voor een concert is vooralsnog niet nodig. Plaatsen zijn beschikbaar totdat de
  maximale zaalcapaciteit (met 1,5 m afstand) is bereikt: Vol=Vol

- Bij lopen door de zaal is een mondkapje verplicht, deze mag worden afgedaan als u zit.

- Houdt in de zaal 1,5 meter afstand tussen u en niet-huisgenoten.

- Bij de entree wordt gevraagd of u of uw huisgenoten verkoudheids- of griepklachten hebben.