08-12-2021     12:45 - 13:15 uur

Erwin Weerstra (vleugel)

Erwin Weerstra studeerde in 2011 cum laude af aan het Koninklijk Conservatorium in Den Haag, waarna hij via masterclasses bij gerenommeerde musici in Europa zijn opmerkelijke virtuositeit verder doorontwikkelde.
Erwin is prijswinnaar van verschillende internationale concoursen, en is de enige pianist die tweemaal het Internationale Steinway Concours heeft gewonnen.

Hij is momenteel als pianist verbonden aan het Koninklijk Conservatorium te Den Haag en aan het Nederlands Dans Theater (NDT).

Wij zijn blij dat hij ook dit jaar een concert wil geven in onze Oude Kerk, waar hij zeer geliefd is bij het publiek!

Frédéric François Chopin (1810-1849):
Mazurka No. 2 Cis mineur Op. 6 Nr. 2
Mazurka No. 41 Cis mineur Op. 62 Nr. 3
Wals in Cis mineur Op. 64 Nr. 2
Fantaisie Impromptu in Cis mineur Op.Posth. 66
Nocturne in Es majeur Op. 9 Nr. 2
Scherzo in Bes mineur Op. 31 Nr. 2

LET OP:
Bij onze concerten in de kerkzaal sluiten wij aan op de bijzondere maatregelen en voorwaarden die door de overheid zijn aangegeven:

- Voor uw bezoek is een Coronatoegangsbewijs plus legitimatie verplicht.
   Voor meer informatie zie dit Nieuwsbericht.

- Reserveren voor een concert is vooralsnog niet nodig. Plaatsen zijn beschikbaar totdat de
  maximale zaalcapaciteit (met 1,5 m afstand) is bereikt: Vol=Vol

- Bij lopen door de zaal is een mondkapje verplicht, deze mag worden afgedaan als u zit.

- Houdt in de zaal 1,5 meter afstand tussen u en niet-huisgenoten.

- Bij de entree wordt gevraagd of u of uw huisgenoten verkoudheids- of griepklachten hebben.
   Indien dit het geval is, mag u de zaal namelijk niet binnengaan.

- Bij de entree en in de kerkzaal zijn vrijwilligers aanwezig voor hulp en het beantwoorden van uw
   vragen.

Heel hartelijk welkom!