01-12-2021     12:45 0 13:15 uur

Sinterklaasconcert Ronald de Jong (orgel)

De bekende en veelzijdige Zoetermeerder Ronald de Jong studeerde orgel aan het Koninklijk Conservatorium in Den Haag en aan het Instituut voor Kerkmuziek in Utrecht, waar hij met hoge cijfers zijn diploma's ontving.
Hij is actief als cantor-organist van de Oude Kerk, koordirigent, concertorganist, componist, beeldend kunstenaar en docent (privéles en lespraktijk aan het Centrum voor Kunst & Cultuur) voor verschillende disciplines: orgel, klavecimbel, piano en conservatorium-voorbereiding.
Ronald is bovendien muzikaal adviseur van onze stichting.

Vrolijke improvisaties over bekende Sinterklaasliedjes, voor jong en oud!

LET OP:
Bij onze concerten in de kerkzaal sluiten wij aan op de bijzondere maatregelen en voorwaarden die door de overheid zijn aangegeven:

- Voor uw bezoek is een Coronatoegangsbewijs plus legitimatie verplicht.
   Voor meer informatie zie dit Nieuwsbericht.

- Reserveren voor een concert is vooralsnog niet nodig. Plaatsen zijn beschikbaar totdat de
  maximale zaalcapaciteit (met 1,5 m afstand) is bereikt: Vol=Vol

- Bij lopen door de zaal is een mondkapje verplicht, deze mag worden afgedaan als u zit.

- Houdt in de zaal 1,5 meter afstand tussen u en niet-huisgenoten.

- Bij de entree wordt gevraagd of u of uw huisgenoten verkoudheids- of griepklachten hebben.
   Indien dit het geval is, mag u de zaal namelijk niet binnengaan.

- Bij de entree en in de kerkzaal zijn vrijwilligers aanwezig voor hulp en het beantwoorden van uw
   vragen.

Heel hartelijk welkom!