22-09-2021     12:45 - 13:15 uur

Johann Markel (vleugel) en Sebastiaan van der Bergh (cello)

Johann Markel is geboren in Roemenië, volgde piano-opleidingen in Duitsland en studeerde af aan het Koninklijk Conservatorium in Den Haag. Hij gaf concerten in Zwitserland, Roemenië, Italië, Duitsland en Nederland, waar hij optrad als kamermusicus, begeleider en solist.
Zijn favoriete repertoire is het werk van Franz Schubert en Alexander Skrjabin.

Sebastiaan van der Bergh begon op jonge leeftijd zijn cello-opleiding in Italië, studeerde aan de Conservatoria van Amsterdam en Rotterdam en behaalde zijn master diploma met onderscheiding.
Hij speelde in verschillende ensembles en volgde masterclasses van internationale musici.

Nadia Boulanger (1887-1979):
Trois Piéces:
Moderato
Sans vitesse et á l’aise
Vite et nerveusement rythmé

Dmitri Schostakowitch (1906-1975):
Cello Sonata Op. 40 d klein:
Deel 1, Allegro non troppo
Deel 2, Allegro

Sergei Prokofieff (1891-1953):
Uit Cello Sonata Op. 119 C groot:
Deel 2, Moderato

Dit concert is (na reservering) gratis toegankelijk. Bij de uitgang staat een collectebus voor uw vrijwillige bijdrage.

Bij onze concerten in de kerkzaal sluiten wij aan op de bijzondere maatregelen en voorwaarden die door de overheid zijn aangegeven:

- Vooraf reserveren voor het bezoeken van een concert is verplicht.
   U kunt dit eenvoudig en uitsluitend doen via de [Reserveren]-knop hieronder.
   Hierna krijgt u een bevestiging per email.

- Er geldt een maximaal aantal bezoekers, vol is vol.

- Bij de entree wordt gevraagd of u of uw huisgenoten verkoudheids- of griepklachten hebben.

- Houdt u alstublieft minimaal 1,5 meter afstand van anderen, binnen en buiten de kerkzaal.
   Houdt 2 stoelen vrij tussen bezoekers die geen huisgenoten zijn.

Reserveren